LEVERING & TRANSPORT

Met een vrachtwagen wordt uw groendak op de afgesproken locatie en datum geleverd. De materialen worden naast de vrachtwagen gelost. Bespreek met ons het leveringsmoment.

Wanneer u geen totaalpakket koopt, dan geldt er en andere bezorging. In dat geval wordt uw pakket met de post op het gewenste adres afgeleverd. Afhankelijk van uw bestelling worden hier eventuele bezorgkosten voor berekend.

Doorgaans kunnen wij binnen 3 werkdagen leveren. Het aflever-moment is met u in overleg. Neem bij twijfel contact met ons op, we bekijken samen de mogelijkheden.

Wij leveren op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag. Bespreek met ons de precieze locatie van de levering. Indien daarvoor een parkeerplaats of stoep vrijgehouden moet worden bent u daar zelf verantwoordelijk voor. Houd rekening met het aantal pallets. Dit zullen wij tijdig communiceren.

BETAALINFORMATIE

Wanner u een offerte aanvraag heeft gedaan en hiermee akkoord gaat, krijgt u van ons een e-mail met een betaallink. Daarnaast kan betalen ook eenvoudig met uw Creditcard of via iDeal. Liever anders betalen? Neem contact met ons op via onze contactpagina.

Bij uw gemeente of waterschap kunt u in de meeste gevallen premie aanvragen. Bekijk onze pagina over groendak premie en zie of uw gemeente ook mee doet.

Wij vinden het geen probleem om je hier een handje mee te helpen. Houdt sowieso rekening met een verwerkingstijd van 8 tot 12 weken, afhankelijk per gemeente. Zorg dus sowieso dat je op tijd met je aanvraag. Bekijk per gemeente welke documenten je moet aanleveren. Toch vragen? Laat het ons weten!

GARANTIE & RETOURNEREN

Met uitzondering van de sedummatten mag u in overleg alles aan retour doen. Wij kunnen de sedummatten niet terugnemen omdat de vegetatie een biologisch product is. Houd hier dus rekening mee tijdens uw aankoop! Let er ook op dat sedummatten kleurverschillen kunnen hebben aangezien het een natuur product is. Bovendien hebben ze een begroeiing van plusminus 95%.

U kunt met ons de mogelijkheden betreft het transport voor het terugsturen van de producten overleggen. Bij retourneren zijn de verzendkosten voor de klant. Na ontvangst wordt het beschuldigde bedrag teruggestort op uw rekening.

Na het ontvangt van de retournering zullen wij binnen 48 het bedrag aan u terugstorten op het bij ons bekende rekeningnummer. Laat het ons weten als u het bedrag op een andere rekening teruggestort wilt hebben.

U kunt ons hiervoor het beste bellen, dan kunnen we samen de retourzending bespreken. Stuurt u ons liever een bericht? Dat kan via het formulier op de contactpagina.

TIPS, FEEDBACK EN KLACHTEN

Wij zijn alleen tevreden met de beste service verlening! Neem daarom ook vooral contact met ons op wanneer u een klacht heeft. Hier leren wij van en hierdoor kunnen wij toekomstige klanten nog beter bedienen. Contact met ons opnemen dan via een e-mail of vul het formulier in op onze contactpagina

Positieve feedback horen wij uiteraard graag! Wij proberen wekelijks het allerbeste uit ons bedrijf te halen. Bevestiging dat we het goed doen is dan heel leuk om te horen. Stuur uw bericht via het formulier op onze contactpagina.